İçeriğe geç

Burs Başvuruları

Değerli Burs ve Yardım Başvuru Sahipleri

Son günlerde Vakfımızın bizzat ismini veya Yılmaz Dayanışma Vakfı, Yılmaz Vakfı, yilmazdernegi.com gibi vakfımızın ismine çok benzeyen birtakım sahte ünvanları kullanmak suretiyle sizlerden başvuru formu esnasında veya sonrasında başvuru kayıt ücreti isteyerek sizlere kesin olarak burs ve yardım göndereceği vaadiyle sizlere ait kişisel bilgileri de talep ederek size gönderdikleri kendi banka hesap numaralarına para göndermenizi istemek için kurdukları kurumsal görünümlü sahte web siteleri ile veya direk olarak sizinle temasa geçmek suretiyle vakfımızın bizzat ismini ve ona anımsatacak bir takım benzer ünvanları kullanarak sizleri ciddi anlamda zarara ve bir takım hak mahrumiyetlerine uğratmak isteyen kişi ya da sahte kurum görünümlü dolandırıcılara asla itibar etmemenizi önemle rica ediyoruz .

Vakfımızın hiç bir burs ve yardım başvurusu öncesi veya sonrasındaki süreçte her hangi bir şekilde böyle bir para ve ödeme talebi uygulaması asla ve kata yoktur ve hiç bir şekil ve surette de olması mümkün değildir.

Vakfımız Türkiye Cumhuriyeti Vakıflar Genel Müdürlüğü siciline kayıtlı olarak bu konudaki tüm yasal düzenlemelere uygun bir biçimde hareket ederek öğrenci bursu ile bireysel ve kurumsal anlamdaki tüm yardım başvuru taleplerini kendi resmi web sitesi üzerinde bulunan yardım başvuru formu üzerinden vakıf tüzüğünde belirtilen tüm kriterlere uygun olarak sizden gelen tüm bilgi ve belgeleri incelemekte ve yine size ait bu bilgileri teyit edecek muteber ve tanıdık bireysel veya kurumsal bir referans ile vakfımıza yapılan burs ve yardım taleplerine olumlu ya da olumsuz bir biçimde cevap vermektedir.

Dolayısı ile sizlerin bu tip suç örgütleri içinde bulunan kötü niyetli kişi ve yapılar tarafından bu ve benzeri yollar ile mağdur edilmesinin önlenmesi için asla bu tip başvuru şekil ve usullerine itibar etmemeniz ve bunlar ile kişisel bilgilerinizi paylaşmamanız ve asla da bunlara para göndermemeniz önemle rica olunur.

Saygıdeğer Öğrenciler

Burs başvurularınızın tüm üniversite ögreniminiz boyunca aktif olabilmesi için her yeni eğitim öğretim dönemine ait olmak üzere tamamı e-devlet üzerinden alınmış olan belge ve bilgilerin en son güncellenmiş halleri ve eğer mevcut ögrencilik durumunuzda bir değişiklik oldu ise ona dair açıklamalarınızı da içeren bir ifade ile her bir yeni eğitim yılı başlangıç tarihinden en az 15 gün önce başvuru formunu yenizden doldurarak vakfımıza göndermeniz gerekmektedir.

Aksi halde mevcut burs talepleriniz pasif durumda olduğu addedilecek ve yeni dönemlere dair herhangi bir burs tahsisi gerçekleştirilemeyecektir.

Burs Başvuru Formu

Lütfen aşağıdaki alanları sizden istenen bilgiler ile doğru ve eksiksiz olarak doldurunuz. Yükleyeceğiniz dosyaların boyutları 2Mb’tan büyük olmamalıdır.

Formu doldurmadan önce lütfen KVKK Aydınlatma Metnini okuyunuz.

Forma eklenen belgeler dışında iletmek istediğiniz belgeleri [email protected] adresine gönderebilirsiniz.